Dag 9: Surat Thani - Khao Sok National Park - Reisverslag uit Phanom, Thailand van erikencarolien - WaarBenJij.nu Dag 9: Surat Thani - Khao Sok National Park - Reisverslag uit Phanom, Thailand van erikencarolien - WaarBenJij.nu

Dag 9: Surat Thani - Khao Sok National Park

23 Juli 2013 | Thailand, Phanom

23 juli etappe 9: Surat Thani - Khao Sok
Onze transfer is nergens te bekennen. Als er anderhalf uur later een busje komt dan moeten we nog eens een uur wachten. We vertrekken en staan na 2 km stil naast het busje om lucht in de banden te laten. Zonder verdere vertraging bereiken we het resort. Daar zijn de kamers nog niet klaar, dus wachten we 2 uur voor we ons kunnen opfrissen. Bij de lunch zien we de volgende groep die wacht op een tentje. Overal om ons heen staan onafgeruimde vuile borden. Cola is op en we nemen het laatste flesje chang bier. Eind van de middag maken we een keuze voor het diner. Vlak voor het diner kunnen we in onze eigen tent intrekken. En bij het diner gaat nog lang niet alles goed, maar we lachen er maar om. Dat hebben we het grootste gedeelte van de dag ook gedaan, maar met momenten ...