Sugar Hill - Reisverslag uit Sandy Hollow, Australië van erikencarolien - WaarBenJij.nu Sugar Hill - Reisverslag uit Sandy Hollow, Australië van erikencarolien - WaarBenJij.nu

Sugar Hill

08 Januari 2016 | Australië, Sandy Hollow

We hebben ons voorgenomen om een nachtje bij te boeken. We doen de ochtend dan ook echt op ons gemak. Opfrissen en ontbijten lukt nog net voor 12:00 uur. Maar we willen deze dag ook wel iets van de omgeving zien. Dus neemt Ingrid ons op sleeptouw. Eerst naar de Pukara Estate. We nemen Otis en Louis mee in de camper. Ze vinden het prachtig! Op tafel ligt een folder van de Hunter Valley Zoo en Chiel begint meteen uit te leggen welke dieren er allemaal in deze dierentuin te vinden zijn. Bij de olijfboer genieten we van de olijfolies en de azijnen die we mogen proeven. We nemen wat mee voor de reis die nog voor ons ligt. Vervolgens gaan we naar Two Rivers, één van de vele wijnhuizen uit deze regio. Terwijl de kinderen op de grond aan het spelen zijn, kunnen wij wat van de award winning wijnen proeven. En ook hier kopen we wat voor de komende tijd. Op de terugweg komen we door het centrum van Denman. We hebben nog boodschappen nodig, dus we stoppen bij de supermarkt. Chiel had maar 1 ding op zijn boodschappenlijstje: pindakaas. Otis biedt hulp en geeft ons zijn favoriet. En nadat we betaald hebben heeft Chiel meteen zin in een boterham met pindakaas. Dat wordt geregeld. We lopen de winkelstraat even door, vinden nog een hele leuke supergrote kleurplaat van de wereld (met Australië in het midden) en gaan dan terug naar Sugar Hill. We zijn zo ontspannen aan het kletsen en aan het drinken dat het 19:30 is voor we echt aan tafel gaan. Biefstuk en worst staat er vandaag op het menu, volgens Steve een traditionele combinatie uit deze streek. We laten ons informeren over Australië en hebben voor de komende dagen een reisplan uitgestippeld. Dus als de kinderen op bed liggen zakken we nog even onderuit op de bank. Nog even controleren bij de camper. Wat hoor ik daar? De kat? Nee hoor, het is Chiel die buiten aan het rondwandelen is. Kon niet slapen... Hij kruipt nog even op de bank tegen ons aan voordat we allemaal ons bed opzoeken.

Verslag uit: Australië, Sandy Hollow

Actief sinds 14 Juli 2010