Regenseizoen - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van erikencarolien - WaarBenJij.nu Regenseizoen - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van erikencarolien - WaarBenJij.nu

Regenseizoen

17 Januari 2016 | Australië, Airlie Beach

In het regenseizoen kan het regenen. Dat merken we wanneer we opstaan. We zijn blij dat we nu niet hoeven te vliegen en ontbijten in de camper. Als het minder hard gaat regenen, gaan we op ons terras zitten. Chiel heeft vlak voor de vakantie een gat in zijn hoofd gevallen en vandaag mogen we de resten lijm van zijn voorhoofd afwassen. Nou ja, als Chiel helemaal zelf had mogen kiezen had hij het heel de vakantie laten zitten. Maar hij mocht gisteren kiezen tussen twee dagen. En meteen was een te grote stap. Maar hij doet het heel stoer! Dus nu is die vieze klodder er eindelijk af. En lijkt Chiel nu op Harry Potter, met een stoer litteken onder zijn haren. Ook vandaag hebben we geen bijzonder programma, maar we willen nog wel wat boodschappen halen. We hebben een wandeling langs de kust in gedachten, maar het blijft maar regenen. We zijn (na lang op de bus gewacht te hebben) eerst toe aan wat eten. Vlak bij het strand ligt een lagoon. We kiezen een restaurant met uitzicht op dit lagoon. Er zijn wat mensen die de regen trotseren, maar druk is het er niet. En de wandeling laten we maar zitten. Het regent namelijk nog steeds. We pakken de bus terug en gaan in de camper wat spelletjes spelen. Als we gaan slapen dan gaat het nog steeds tekeer, dus we dromen en hopen erop dat het weer morgen beter is.

Verslag uit: Australië, Airlie Beach

Actief sinds 14 Juli 2010