Langkawi shopping mall - Reisverslag uit Langkawi Islands, Maleisië van erikencarolien - WaarBenJij.nu Langkawi shopping mall - Reisverslag uit Langkawi Islands, Maleisië van erikencarolien - WaarBenJij.nu

Langkawi shopping mall

21 Maart 2016 | Maleisië, Langkawi Islands

We beginnen de dag met een ontbijt en een duik in het zwembad. Maar we verlaten het zwembad om op tijd te zijn voor de transfer. Iedere dag om 13:00 en 17:00 uur gaat er een busje naar het winkelcentrum. Vandaag stappen we in, zodat we de warme middagzon even kunnen ontlopen. En het geeft ons ook de mogelijkheid om bij de frietjeswinkel (Mac) te eten. Die moeten we ook in Maleisië natuurlijk even aantikken. Na het eten kopen we van alles: luiers, zwemluiers, tandenborstels, bier, strandbal, een boot en zonnebrand. We zitten in Maleisië, dus dit kunnen we allemaal voor een mooi prijsje meenemen. En het meeste hebben we ook echt nodig. We gaan met de taxi terug en op de kamer doen we de televisie aan om uit te rusten. Maar we rusten wel zo lang uit dat de kids club dicht is. Dat was eigenlijk niet Chiel zijn bedoeling. Maar goed we hebben nog genoeg dagen om naar de Kids Club te gaan. Even verdriet, maar dan naar het restaurant om een hapje te eten.

Verslag uit: Maleisië, Langkawi Islands

Actief sinds 14 Juli 2010