Langkawi kids club - Reisverslag uit Langkawi Islands, Maleisië van erikencarolien - WaarBenJij.nu Langkawi kids club - Reisverslag uit Langkawi Islands, Maleisië van erikencarolien - WaarBenJij.nu

Langkawi kids club

24 Maart 2016 | Maleisië, Langkawi Islands

We gaan ontbijten en de meisjes hebben zwemspullen bij. Zij gaan na het ontbijt lekker bij het zwembad liggen. En na gerust te hebben, begint Cato het zwembad steeds leuker te vinden. Vooral op de punten waar ze zelf in het water kan stappen, er weer uit kan stappen en er weer in kan stappen, er weer uit kan stappen, etc. De jongens gaan naar de Kids Club. Het is er wat drukker (tot nu toe waren we er alleen), want er zijn 5 andere kinderen. Maar Chiel heeft zijn favoriete speelgoed al gevonden en vermaakt zich prima. Na anderhalf uur is het mooi geweest. Tijd om op de kamer een beetje bij te komen. Chiel slaapt niet, maar kijkt een uurtje televisie. Er wordt aangebeld en er staat een hotelmedewerker voor de deur. Hij heeft een schaal snoep en een 'get well soon'-kaartje bij zich. Wat leuk! Dan is het tijd om weer bij elkaar te komen voor de lunch. Alle duplo gaat mee, zodat Chiel en Cato kunnen spelen terwijl ze op hun pannenkoeken-lollies wachten. Na het eten gaan we allemaal wat rusten. Daarna splitsen we ons weer op. De meisjes gaan vast terug naar het zwembad, de jongens blijven nog even televisie kijken. Maar als het 16:00 uur is geweest gaan zij ook naar het zwembad. Natuurlijk gaat de Duplo weer mee. Eerst aan de bar iets drinken. De meisjes liggen in het water, de jongens zitten op het droge. Cato gaat weer verder met het zwembad instappen, weer uitstappen, weer instappen, etc. Chiel gaat weer verder met bouwen. Tot het weer tijd wordt om op te gaan frissen. Voor het eten nog snel even langs de bar. Chiel wil zich laten schminken als spinnenaap. Helaas heeft de dame van de Kids club slechts vier opties in haar boekje staan. Chiel kiest het masker van Spider-Man. Dat komt toch het dichtste in de buurt van een Spider Monkey. Bij het eten gebruikt hij zijn superkrachten om het hele buffet te fotograferen. Hij loopt lekker in zijn eentje rond door het restaurant en krijgt het zelfs voor elkaar om de chefkok en 2 serveersters te laten poseren.

Verslag uit: Maleisië, Langkawi Islands

Actief sinds 14 Juli 2010