Opnieuw terug naar Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van erikencarolien - WaarBenJij.nu Opnieuw terug naar Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van erikencarolien - WaarBenJij.nu

Opnieuw terug naar Singapore

26 Maart 2016 | Singapore, Singapore

We staan vroeg op om op te frissen, zitten als eerste aan het ontbijt en zijn iets na 07:00 uur al op weg naar het vliegveld. Langkawi heeft een klein vliegveld, maar er staat toch een behoorlijke rij bij de incheckbalie. We snappen al snel hoe dat komt, want ze hebben nogal wat tijd nodig om mensen in te checken. We staan drie kwartier in de rij. Dan mogen we naar de douane. Geen lange rij, maar wel weer hetzelfde probleem. Per persoon hebben ze een paar minuten nodig. En uiteraard pakken we de verkeerde rij. Wanneer we bijna aan de beurt zijn, besluit het personeel eindelijk om nog twee balies open te gooien. Door naar de controle van de handbagage. Omdat de doorstroom bij de douane al geremd was, staat hier helemaal geen rij. Dus we kunnen hier snel doorheen en we lopen direct door het vliegtuig in. We zijn bijna de laatsten en we hadden al in de lucht moeten zijn. Voor ons niet zo'n probleem. We zijn dadelijk vroeg in Singapore. Vlucht verloopt goed, we hebben snel de bagage en even snel een taxi. Op naar het Marina Bay Sands. Het blijkt niet zo'n grote afstand te zijn. We kunnen de koffers alvast afgeven, maar moeten tot 12:00 uur wachten met inchecken. Even een bakje koffie dan maar. Normaal zouden we tot 15:00 uur moeten wachten op een kamer, maar voor kinderen wordt hier graag van afgeweken. We kunnen meteen naar Tower 3 kamer 4718. Op de 47e verdieping met uitzicht op de Gardens by the Bay. Zodra we de keycard in de masterswitch stoppen, schuiven de gordijnen open. Chiel vindt het prachtig! Onze koffers komen ook al snel. Even wegzetten en naar het shopping center. We hebben namelijk nog niet geluncht. Dit doen we aan de ijsbaan (!). We gaan daar bij een foodcourt zitten om snel iets te eten. Maar daarna snel terug. Naar de kamer en de zwemkleren aan. Op de 57e verdieping ligt over de hele breedte een zwembad. Deze infinity pool kijkt uit over de baai en we kunnen de Merlion zien liggen. Zowel Chiel (die nu eindelijk weer mag zwemmen) als Cato vindt het geweldig. We genieten tot het tijd wordt om op te frissen en te gaan eten. Uit de vele restaurants kiezen we Caffe B. Deze ligt aan het water en om 20:00 uur is er een water-show (vergelijkbaar met aquanura). Het eten is OK. En de watershow is een beetje spannend. Maar we zitten op een prachtig plekje, het is heerlijk weer en we vermaken ons opperbest. Na de show is het bedtijd voor de kindjes.

Verslag uit: Singapore, Singapore

Actief sinds 14 Juli 2010