Pasen @Chijmes - Reisverslag uit Singapore, Singapore van erikencarolien - WaarBenJij.nu Pasen @Chijmes - Reisverslag uit Singapore, Singapore van erikencarolien - WaarBenJij.nu

Pasen @Chijmes

27 Maart 2016 | Singapore, Singapore

Een onrustig nachtje. Cato wil om 04:00 uur in het grote bed komen liggen. Chiel moet om 05:45 uur naar de wc. En wil dan natuurlijk ook in het grote bed. Dus vanaf 06:00 uur wordt er niet meer geslapen. Dan maar vroeg ontbijten. Tenminste, Carolien gaat met de kinderen naar het ontbijtbuffet. Erik probeert nog even te slapen, maar besluit om een lange douche te nemen. Chiel is duidelijk nog niet uitgeslapen, dus na het ontbijt blijft hij met Carolien op de kamer. Erik en Cato gaan vast naar het zwembad. Een half uurtje zwemmen en dan wil Cato ook nog wel even in de buggy. Niet veel later komt Chiel zwemmen. We blijven tot na de lunch dan gaan we opfrissen. We gaan naar een paasfeest, waar we Niels, Sarah en de kids weer zullen zien, Eerst nog naar de H&M, want daar hadden we Chiel zijn Minions-pet gekocht. Deze zijn we 3 dagen geleden kwijtgeraakt. Helaas blijkt het een gewild item, want de pet is niet meer op voorraad. Dan maar een nieuwe hoed en Minions-sokken. En een andere Minions-pet voor Harrie. We pakken een taxi naar Chijmes. De taxi-chauffeur spreekt echter geen Engels en hij weet de weg niet. Dus met een flinke omweg weten wij de taxi-chauffeur via Google maps naar onze bestemming te loodsen. Er worden net paaseieren verstopt. En Niels en Arlo zijn al begonnen met verzamelen. Zoeken kunnen we het niet noemen, want de 2.000 eieren liggen echt overal. Dus ook Chiel heeft al snel een hoed vol paaseieren. Het is verder zo druk dat het niet lukt om bij de trampoline te komen. Hij mag wel 30 seconden op het luchtkussen, om daarna weer achteraan in de rij te moeten aansluiten. Dan maar iets drinken en daarna met zijn allen een hapje eten. Na dit paasfestijn gaan we terug naar het hotel en zijn we net op tijd om vanaf ons balkon de show in de Gardens by the Bay te zien.

Verslag uit: Singapore, Singapore

Actief sinds 14 Juli 2010