Dag 1: Drunen - Schiphol ; Schiphol - Bangkok - Reisverslag uit Drunen, Nederland van erikencarolien - WaarBenJij.nu Dag 1: Drunen - Schiphol ; Schiphol - Bangkok - Reisverslag uit Drunen, Nederland van erikencarolien - WaarBenJij.nu

Dag 1: Drunen - Schiphol ; Schiphol - Bangkok

15 Juli 2013 | Nederland, Drunen

15 juli: etappe 1 Drunen - Bangkok
Stage 1: Drunen - Amsterdam ; auto ; 106 km
Stage 2: Amsterdam - Bangkok ; vliegtuig ; 13.038 km

De koffers zijn gepakt. Chiel eet nog een banaan vlak voordat hij aan zijn eerste grote reis begint. We worden opgehaald met een nieuwe Mercedes M-klasse. Alhoewel Jan achter het stuur zit doet de auto het meeste werk.
In de vertrekhal hebben we wat tijd nodig om kind 2 uit het vluchtplan te laten halen. Ook boeken we onze plaatsen om. Doordat we Chiel bij ons hebben, mogen we als allereersten boarden. We gaan zitten op de eerste rij en Chiel houdt iedereen in de gaten die in het vliegtuig stapt of ingestapt is. Dit houdt hij vol tot we de startbaan opdraaien. Dan gaan de ogen dicht. Op het moment dat we hoog in de lucht zitten bevestigt de steward een slaapbakje/-bed. Het bedje is niet groot, maar Chiel past er nog net in. De eerste uren van de vliegreis gaan zo aan Chiel voorbij. Op schoot doet hij het de rest van de reis ook heel goed. Al is Chiel wel wakker in tegenstelling tot 90% van de medepassagiers. Chiel blijft wakker tot het moment dat de landing ingezet wordt.

Verslag uit: Nederland, Drunen

Actief sinds 14 Juli 2010