Dag 13: Ko Pha Ngan - Reisverslag uit Ko Pha Ngan, Thailand van erikencarolien - WaarBenJij.nu Dag 13: Ko Pha Ngan - Reisverslag uit Ko Pha Ngan, Thailand van erikencarolien - WaarBenJij.nu

Dag 13: Ko Pha Ngan

27 Juli 2013 | Thailand, Ko Pha Ngan

27 juli etappe 13: Havana - Barcelona - Havana
Ko Pha Ngan - boot - 16 mijl

We zijn vandaag niet de wereld rondgereisd, maar hebben wel wat wereldvreemde mensen gezien. We zijn namelijk met de taxiboot van het havana resort 2 baaitjes verderop gebracht. Daar zijn we over de rotsen naar de volgende baai geklommen. Bestemming barcelona resort. Het is niet ver, maar de wankele loopbruggetjes en de steile klim zorgen ervoor dat we wel iets te eten lusten. Daarom nemen we direct plaats in het restaurant van de Barcelona Resort. We kregen te horen dat Maximo vrij is om zijn paspoort te laten verlengen. Maar Gert is wel bekend bij het personeel. We ploffen even op het strand neer en klimmen dan te vroeg terug naar de baai. De klim is opnieuw zwaar, maar ook zeer de moeite waard. Aan de andere kant van de rotsen belanden we in een sekte die zich in het Sanctuary heeft laten opnemen. Helaas is de boot te laat. Maar gelukkig net op tijd voordat al onze nagels ook lichtblauw geverfd worden. Met ons ontsnapt er iemand uit het instituut Sanctuary. Hij viert dit door melodieloos op zijn groene gitaar te gaan zitten raggen. We snellen terug naar onze thuisbasis. Na deze indrukwekkende reis leggen we Chiel op bed en zetten de babyphone buiten. Nu haalt deze net het strand. Zo kunnen we rustig iets eten en een tijdje aan het zwembad liggen. 's avonds nemen we nog een klein hapje op het strand om het verblijf hier af te sluiten. Chiel krijgt nog een vormpje cadeau (van Thijs). Dit vormpje is nog wel leuk, maar niet meer echt. Met de andere vormpjes wordt nog volop gespeeld, maar met deze niet meer echt. Dus Thijs wil deze graag aan Chiel spelen, die zo zijn eerste strandspeeltje binnen heeft.

Verslag uit: Thailand, Ko Pha Ngan

Actief sinds 14 Juli 2010