Amsterdam - Singapore - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van erikencarolien - WaarBenJij.nu Amsterdam - Singapore - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van erikencarolien - WaarBenJij.nu

Amsterdam - Singapore

29 December 2015 | Nederland, Schiphol

De dag van vertrek is Chiel al vroeg wakker. Dat geeft niets want we moeten toch op tijd vertrekken en hij heeft er zin in! Om 07:00 uur zitten we bij 'opa Drunen' in de auto op weg naar Schiphol. Koffers afgeven, douane, handbagage laten controleren, nog wat kadootjes kopen en bij de gate lopen we meteen door naar onze plaatsen. Het is zonde dat we bij de scan van de handbagage alle telefoons moeten afgeven, want Chiel gaat - met Pino - als eerste (en helemaal volgens het boekje) door de bodyscan. Voordat we in de lucht zijn, ligt Cato te slapen. We krijgen een bassinet en daar kan Cato nog een uurtje verder in slapen. Chiel vermaakt zich met de iPad en zijn nieuwe koptelefoon. De lunch komt net op tijd, want Chiel valt nog tijdens het eten in slaap. Zo komen we het eerste deel van de vlucht goed door. Onze kleine nachtbrakertjes zijn heel lief, maar ze slapen de rest van de vlucht bijna niet meer...