Goodbye Australia - Reisverslag uit Singapore, Singapore van erikencarolien - WaarBenJij.nu Goodbye Australia - Reisverslag uit Singapore, Singapore van erikencarolien - WaarBenJij.nu

Goodbye Australia

18 Maart 2016 | Singapore, Singapore

Om 10:00 uur komt de taxi. Dan moeten we het apartement ook uit, dus we hebben 's ochtends tijd om te ontbijten, op te frissen, de spullen te pakken en op te ruimen. In het laatste kwartier moet er nog van alles gebeuren. En we zijn ineens een deel van de Cars 2 verzameling van Chiel kwijt (Francesco, Bliksem en Rip). We redden het om het appartement netjes op te leveren, maar de auto's vinden we niet terug. En dat terwijl Chiel er 's ochtends nog mee gespeeld heeft. Beneden melden we dat er (slechts) een vaas gesneuveld is. En dan moeten we alsnog wachten op de taxi. Deze komt 20 minuten te laat en scheurt dan naar het vliegveld. De taxi-chauffeur vindt het belangrijker om tijd goed te maken dan om rekening te houden met andere weggebruikers. In ieder geval komen we ruim op tijd op de luchthaven. Eerst de koffers inleveren, dan even tijd nemen om koffie te drinken en dan krijgen we een stempel omdat we Australië verlaten. Maar we gaan niet rechtstreeks naar huis, dus maken ons eerst op voor ruim 8 uur vliegen naar Singapore. Dat gaat goed. Chiel en Cato slapen allebei heel kort, maar zijn niet vervelend. En dat terwijl Cato haar favoriete knuffel er toch echt niet meer bij is. We hadden al een reserve knuffel gekocht. Deze heeft vanaf Byron Bay ook elke keer bij Cato in het tentje gelegen. En het zeepaardje wordt gelukkig door Cato geaccepteerd. Cato heeft het zo naar haar zin dat ze zelfs een vriendin in het vliegtuig maakt. En als ze kiekeboe spelen, heeft ze de grootste lol. We komen aan het begin van de avond in Singapore en hebben een hotel op de luchthaven geboekt. Een paar minuten lopen naar terminal 3 en we kunnen inchecken. De trolley rijden we naar de kamer en dan gaan we meteen door naar het restaurant. Wanneer we klaar zijn met eten is het 21:00 uur plaatselijke tijd (en voor ons gevoel nog 3 uur later) en is het de hoogste tijd om naar bed te gaan.

Verslag uit: Singapore, Singapore

Actief sinds 14 Juli 2010