Markt in Airlie Beach - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van erikencarolien - WaarBenJij.nu Markt in Airlie Beach - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van erikencarolien - WaarBenJij.nu

Markt in Airlie Beach

16 Januari 2016 | Australië, Airlie Beach

We hebben vandaag niets bijzonders op het programma staan. Er is markt in Arlie Beach. Daar willen we wel gaan kijken, maar we doen 's ochtends erg rustig aan. Als we naar de bushalte lopen, komt er meteen een bus aangereden. We stappen in en laten ons in het centrum afzetten. We drinken eerst bij de "frietjeswinkel" (McDonalds) een kop koffie en gaan dan naar de markt. We krijgen op de markt meteen een jongleeract te zien. Chiel is diep onder de indruk. Er is verderop ook een zandkastelentovenaar bezig met een vuurspuwende draak en op de achtergrond horen we live muziek. Chiel stopt bij wat houten dieren-poppetjes en we zeggen dat hij iets mag uitzoeken. Hij is verstandig en kijkt eerst nog verder rond. Eerst laat hij zijn oog vallen op een blikken treintje. Zo eentje waar je maximaal 5 minuten plezier van hebt als je er echt mee gaat spelen. En dan is hij kapot... We kunnen hem overtuigen om mee door te lopen. En gelukkig maar! Eén van de laatste kraampjes heeft speelgoed. En er liggen spullen van de Minions tussen. Onze kleine Minion-man kiest Uno van de Minions. Hij krijgt er wat Minion-stickers bij. We gaan meteen naar een terras om het nieuwe spel te spelen. Nadat Chiel twee keer heeft gewonnen, bestellen we pannenkoeken voor hem en Cato. We gaan daarna terug naar de camping om de dag ook weer extreem rustig af te sluiten. Onze kleine dramaqueen bezorgt zichzelf nog een prachtig blauw ei op haar voorhoofd door zichzelf met haar hoofd op het betonnen terrasje te laten vallen. Die wint ooit nog wel een Oscar!

Verslag uit: Australië, Airlie Beach

Actief sinds 14 Juli 2010