Herkansing voor de minigolf - Reisverslag uit Halls Gap, Australië van erikencarolien - WaarBenJij.nu Herkansing voor de minigolf - Reisverslag uit Halls Gap, Australië van erikencarolien - WaarBenJij.nu

Herkansing voor de minigolf

02 Maart 2016 | Australië, Halls Gap

Vandaag gaan we met de camper op pad. We zijn al een aantal dagen in de Grampians en hebben nog weinig van de omgeving gezien. Eerst móeten we nog terug naar de minigolf. Een uitdagende par 72-baan. De Front Nine moeten we ook echt in ons spel komen. Hier op het zuidelijk halfrond draaien de ballen net de andere kant op en hierdoor laten we een aantal slagen liggen. Chiel herstelt zich op de Back Nine het beste en loopt uiteindelijk een ronde van 86. Overduidelijk de winnaar! We beginnen in het clubhuis ook nog aan een spelletje snakes & ladders, maar wanneer ons eten komt zetten we het spel weg. Geen winnaar hier dus... Na het eten is het tijd om naar de uitkijkplaatsen te rijden. We pakken twee uitkijkpunten mee, waarbij we niet veel hoeven te lopen. Prachtige plaatjes! Maar Chiel en Cato worden moe, dus tijd om terug te gaan. Eerst terug naar de minigolf. Cato heeft Hoops weer eens uit haar buggy gegooid terwijl wij niet aan het opletten waren. Je zou denken dat we hier inmiddels extra op zouden controleren voordat we wegrijden (maar dat doen we dus niet). Maar goed, Hoops is weer terug en wij kunnen terug naar de camping. Nog even schommelen, springen en afscheid nemen van Grumpy.

Verslag uit: Australië, Halls Gap

Actief sinds 14 Juli 2010