Dag 7: Kanchanaburi - Reisverslag uit Kanchanaburi, Thailand van erikencarolien - WaarBenJij.nu Dag 7: Kanchanaburi - Reisverslag uit Kanchanaburi, Thailand van erikencarolien - WaarBenJij.nu

Dag 7: Kanchanaburi

20 Juli 2013 | Thailand, Kanchanaburi

21 juli etappe 7: Kanchanabura - watervallen - weeshuis - Kanchanabura
We staan fris op. Want het bed is dan wel wankel aan het uiteinde, maar liggend in bed heb je daar helemaal geen last van.
We worden deze ochtend bij de pier door onze chauffeur opgehaald. Onderweg picken we onze gids op en rijden naar de watervallen. Onderweg stoppen we bij een olifantenkamp. Daar mogen we wat bananen aan de olifanten geven. De kleinste is net zo oud als Chiel. Maar we moeten door... Het is mogelijk om in de eerste niveaus van de watervallen te zwemmen. Maar Halen step 6.25 bij de watervallen. Zien tussen de bomen door een glimp van 7. Weg wordt te moeilijk dus we draaien om. Blijken nog een flinke wandeling te hebben en Chiel is aan het slapen dus lopen naar de zeuve. Beste tafeltje voor ons vrijgehouden. In de middag weeshuis. Worden rondgeleid door Tau. Heeft niet veel zin in de rondleiding, maar hoort wel bij zijn verblijf hier. Leukste was dat Chiel even kon spelen met twee kinderen van 4 maanden ouder. Dit waren kinderen van de staff, want de weeskinderen moeten 6-12 jaar zijn. Terug in het hotel hebben we gezwommen. Het was nog rustig in het zwembad dus Chiel kon lekker rond dobberen. Na het eten viel Chiel in slaap. We hebben nog wat gedronken en kregen gezelschap van het tafeltje naast ons.

Verslag uit: Thailand, Kanchanaburi

Actief sinds 14 Juli 2010