De road trip begint - Reisverslag uit Cessnock, Australië van erikencarolien - WaarBenJij.nu De road trip begint - Reisverslag uit Cessnock, Australië van erikencarolien - WaarBenJij.nu

De road trip begint

06 Januari 2016 | Australië, Cessnock

En of we prima slapen. We staan op steenworp afstand van Sydney Airport. En we hebben niets gemerkt van de eerste vliegtuigen die bijna boven ons hoofd de landing ingezet hebben. Ook de Ikea is al weer open en om ons heen lopen de eerste klanten naar de ingang. Het regent dus we besluiten om niet bij de Ikea naar binnen te gaan. We ruimen het bed op en maken er een ontbijttafel van en terwijl we ontbijten kijkt Chiel zijn ogen uit naar de vliegtuigen. We kleden ons aan en rijden terug naar de kampeerboer. We hebben geen tolpasje en geen chemische toiletblokjes gekregen. Een tolpasje blijken we ook niet nodig te hebben, dus we hebben nu voor $5 aan chemische toiletblokjes terug gereden. Klaar om te gaan! Maar waar zijn nu toch die boekjes met campings die we gisteren hier hebben gekregen?! We zoeken een half uur. Zonder ze te vinden gaan we nu toch maar eens de weg op. We passeren ons hotel en dan vinden we een verborgen luikje in het dashboard. Dat was ons blijkbaar al eerder opgevallen want hierin liggen de kampeerboeken. En de lonely planet... Hihi! We stoppen om een yoghurtje te eten en om een simkaart te kopen die niet in onze telefoon past. Kortom, we rommelen wat aan. Maar ja, het weer is nog steeds niet best, dus we kunnen het ook rustig aan doen. We stoppen uiteindelijk bij een (te) dure camping in Cessnock. Maar we krijgen wel te horen dat het weer morgen beter wordt. Bij de balie hebben ze ook folders van de Hunter Valley Zoo waar we naartoe willen. Hierop zien we dat deze vandaag gesloten was, dus dan ineens is het helemaal prima dat we deze dag zo besteed hebben. Cato slaapt al om 19:15 uur en Chiel begint ook beter in het ritme te komen.

Verslag uit: Australië, Cessnock

Actief sinds 14 Juli 2010