Emu Park - Reisverslag uit Emu Park, Australië van erikencarolien - WaarBenJij.nu Emu Park - Reisverslag uit Emu Park, Australië van erikencarolien - WaarBenJij.nu

Emu Park

20 Januari 2016 | Australië, Emu Park

Wanneer we 's ochtends wakker worden, is het op de hele camping nog rustig. De twee andere auto's zijn namelijk nog afgesloten terwijl wij al aan het ontbijt zitten. Iedereen is in ieder geval wakker wanneer we vertrekken. En anders helpt Erik een handje door de handrem niet helemaal eraf te halen. Hierdoor gaat de claxon af en zitten de andere kampeerders rechtop in hun stoel. We rijden terug richting Rockhampton. Tanken bij hetzelfde tankstation en passeren de camping in Clairview. Vlak voordat we in Rockhampton zijn, verlaten we de highway. We zijn op weg naar Emu Park. Doordat we vroeg vertrokken zijn, komen we ook op tijd aan op de camping. En weer is het rustig. We hebben op nog geen enkele highway of camping gemerkt dat het hier zomervakantie is. We maken een wandeling over het strand en kopen een drankje bij een drive-through. Als we het drankje op hebben, gaan we terug om te eten. Maar nog voordat we het eten op hebben, wordt het donker en komen de muggen ons van de BBQ-plaats wegjagen. We trekken ons terug naar de camper en houden het voor vandaag voor gezien...