Nieuwe Autostoel - Reisverslag uit Kiama, Australië van erikencarolien - WaarBenJij.nu Nieuwe Autostoel - Reisverslag uit Kiama, Australië van erikencarolien - WaarBenJij.nu

Nieuwe Autostoel

09 Februari 2016 | Australië, Kiama

We hebben geluk gehad gisteren. Het is vandaag mooi weer, maar het is wel bewolkt. We dachten er gisteren nog over na om nog een waterval te bezoeken, maar besluiten nu om toch maar meteen richting Sydney te vertrekken. We willen vandaag kijken of we een nieuwe autostoel voor Cato kunnen regelen. Degene die ze nu heeft, is eigenlijk te groot. Wanneer ze in slaap valt, ligt ze helemaal dubbel in haar stoel. Daarom bellen we met het verhuurbedrijf. Ze weten niet of ze nog een kleinere autostoel hebben liggen, dus ze zullen ons hierover terugbellen. Het antwoord komt niet veel later: "Nee, maar jullie mogen zelf een stoel kopen dan storten wij het geld terug". Dus we stoppen voor de 15e keer deze vakantie bij een Target. We zoeken een autostoel uit voor Cato, want we hebben het tot nu toe met een booster gedaan en deze zijn eigenlijk bedoeld voor kinderen vanaf 4 jaar. Volgende stop wordt het verhuurbedrijf, want we willen graag van de nu overbodige booster af. We rijden sowieso door Sydney en zitten dan niet ver van de wijk Miranda af. Omdat we toch stilstaan eten we een appel (Chiel 2,5 appel) en een boterham en dan moeten we snel verder. We vergeten aan Chiel te vragen of hij nog even naar de wc moet, dus we staan een kilometer verder langs de weg weer stil. Maar dan kunnen we echt weer de weg op. We zijn snel Sydney uit en slaan dan de highway weer af om de Grand Pacific Drive te volgen. Echt een prachtige route door regenwoud en direct langs de kust, met als hoogtepunt de Sea Cliff Bridge. Hier stoppen we dan ook om even de benen te strekken. Dan moeten we nog even terug in de camper om verder te rijden tot Kiama. Hier moeten we minstens 2 nachten blijven, maar eigenlijk vinden we dat ook wel even prima. We staan naast een speeltuin en het zwembad en hebben de zee om de hoek liggen, dus we zullen ons morgen wel vermaken.

Verslag uit: Australië, Kiama

Actief sinds 14 Juli 2010