Lakes Entrance - Reisverslag uit Lakes Entrance, Australië van erikencarolien - WaarBenJij.nu Lakes Entrance - Reisverslag uit Lakes Entrance, Australië van erikencarolien - WaarBenJij.nu

Lakes Entrance

13 Februari 2016 | Australië, Lakes Entrance

Vandaag hebben we een rit van 3 uur gepland. We zitten pas laat in de camper, omdat we uitgeslapen hebben. Als Chiel en Cato rustig doorslapen, pakken we de extra uurtjes slaap graag mee. En omdat we tussen Eden en Lakes Entrance geen bijzondere plaatsen hebben die we willen bezoeken, rijden we in 1 keer naar onze bestemming. Dit betekent dat we vanaf vandaag in Victoria zijn. En dit betekent ook dat we opnieuw rond lunchtijd op de plaats van bestemming zijn. We vertrouwen opnieuw op de Lonely Planet. En gaan opnieuw voor een 'tasting platter'. Deze schaal is twee keer zo goedkoop en 2 keer zo lekker. Chiel smult nogmaals van inktvisringetjes. We hadden onderweg slecht bereik, dus zoeken in het restaurant nog even naar een camping in de buurt. Chiel en Cato spelen ondertussen even met de bak speelgoed die ze daar hebben staan. De camping is uitgezocht en we gaan op pad. Op de camping hebben ze bij de receptie DVD's die we kunnen lenen. Dit is op zich niet zo speciaal, want dat hebben we al meer gezien. Maar hier hebben ze Cars 2 erbij staan. Dus 's avonds hebben we een keer een tv-avondje. Samen naar de 'Nieuwe Cars' kijken: het is even net alsof we thuis zijn. En gelukkig loopt de film goed af (maar dat wisten we al lang)!

Verslag uit: Australië, Lakes Entrance

Actief sinds 14 Juli 2010