Aankomst in Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van erikencarolien - WaarBenJij.nu Aankomst in Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van erikencarolien - WaarBenJij.nu

Aankomst in Singapore

30 December 2015 | Singapore, Singapore

De vlucht is super goed verlopen. Alleen slapen in het vliegtuig wilde niet echt lukken. En in Singapore is de dag net begonnen, dus een beetje brak voelen we ons wel. We checken in bij ons hotel en besluiten te gaan acclimatiseren bij de Hollandse Club. Niels (die om de hoek van het hotel woont) komt ons samen met zijn zoontjes Odin (5) en Arlo (2) ophalen. Hij is een studievriend van Carolien en woont al een aantal jaar in Singapore. Een betere gids kunnen we ons niet wensen. Cato is hier de verstandigste en besluit te gaan slapen. Chiel rent rond van speeltuin naar speelclub en terug naar onze plaatsen. Alleen het zwembad laat hij links liggen. Na veel getwijfel gaat hij dan toch samen met papa van de glijbaan. Geen hit... Wanneer Niels vertrekt om Arlo op bed te leggen, blijven wij nog even om bij te komen. Dit lukt gedeeltelijk, maar het is warm en de kindjes zijn moe, dus we zoeken 's middags de koelte van onze hotelkamer op. Om 18:00 gaan we naar een foodcourt dat vlak bij ons hotel ligt om nog wat te eten. De kindjes doen goed mee en snoepen van naanbrood en sateetjes. We nemen nog een paar banaantjes mee voor morgen en dan zoeken we op tijd ons bed op om goed bij te slapen.

Verslag uit: Singapore, Singapore

Actief sinds 14 Juli 2010