Manly - Reisverslag uit Manly, Australië van erikencarolien - WaarBenJij.nu Manly - Reisverslag uit Manly, Australië van erikencarolien - WaarBenJij.nu

Manly

16 Maart 2016 | Australië, Manly

Vandaag willen we wat kadootjes kopen. Dit kan net zo goed in Manly, dus we kunnen er een rustig dagje van maken. We gaan laat de deur uit en lunchen bij een populaire koffietent. Elke keer als we met de bus langs dit zaakje komen, zit het goed vol, dus het moet wel goed zijn. Dat klopt. Daarna gaan we winkelen. We vinden leuke kadootjes en gaan naar het postkantoor. We hebben naast de kado's verschillende folders, kaarten en boeken bij ons, die we willen bewaren. Deze gaan we opsturen, want die hebben we de komende tijd niet meer nodig. Dus stoppen we alles in een doos en sturen die volledige 7 kilo naar huis. Dat scheelt de komende vluchten met sjouwen. En belangrijker nog, we zullen nu niet over de gewichtslimiet komen. Logisch, toch?! Nou, op het postkantoor snappen ze er niks van... Geen geldig verzendadres in Australië? Hoe moet dat dan?! Uiteindelijk weet Carolien de medewerker te overtuigen dat het echt wel kan en dat we het risico aandurven om het zonder retouradres te versturen. Onderweg naar huis eten we nog lekker sushi en sashimi bij Daniël San. En dan is het tijd om wat slaap in te halen.

Verslag uit: Australië, Manly

Actief sinds 14 Juli 2010